Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.06.2009 11:30 - Защо така?
Автор: grafi Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1435 Коментари: 2 Гласове:
0



Идвайки днес към работа се възмутих безумно много, и се ядосах честно казано. Та ситуацията е следната - седя си аз на един светофар (светофара е червен за пешеходци и зелен за автомобилите), идва един мъж, и той спира на светофара. Да, обаче идва една жена (около 50 - годишна) и пресича съвсем спокойно на червено. Как по дяволите може да си толкова глупав и да пресичаш така. Ами ако мине кола и я блъсне какво става - шофьора ще е виновен, защото трябва да гледа, ами пешеходеца - защо минава на червено? Как може хората да са толкова безотговорни и да не мислят за заобикалящата го среда.

Имала съм и друг случай, в който направо се втрещих. Пресичам си аз на Константин Величков - на зелен светофар. Имаше спрял трамвай т.е. видимостта ми е до половината на булеварда. Вървя си аз и изведнъж една кола набива спирачки и спира на 1 крачка от мен. Колата се намираше на  релсите  в противоположна на нейната посока на движение - т.е. в безумно нарушение.

Искам да попитам не може ли да помислим малко и за околните, и до кога ще сме нетолерантни към тях . И Шофьорите към пешеходците, и пешеходците към шофьорите, а също не мога да изключа и велосипедистите или мотористите, които правят нарушения. Изобщо всички намиращи се по улиците субекти са нямам думи. Защо изобщо има правила като малка част от хората ги спазват. Не искам да кажа, че съм безгрешна, или че не съм правила никога нарушения . Просто се старая да спазвам правилата, защо всички не започнем да правим така?



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. bluejaguar - Много си права!
25.06.2009 11:36
Аз съм забелязала същото. А най-много ме дразнят хора, които пресичат на червено с децата си!
Утре ще тръгне само детето и ще направи както тати и мама са го учили - да пресича на червено. После като го блъснат ще обвиняват шофьорите, държавата, обществото, но....НИКОГА себе си...
цитирай
2. boro - Съгласен съм абсолютно
26.06.2009 17:11
И аз много се ядосвам като виждам възрастни хора да пресичат на червено! Аз дето мога супер бързо да притичам си чакам като пич, а пенсионерите ги скъсала работата да бързат, та дай сега на червено да минеме! Да не вземе да свърши минералната вода в центъра разбираш ли..
Аз си играя да минавам през подлезите, те ще ми куцукат по пътното платно! Брейй! Болят ги краката да слизат по стълбите ще кажете! Ами ще ги болят - като не са слизали никога :)
Че и като им свирнеш се сърдят!
Абе въобще..
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: grafi
Категория: Туризъм
Прочетен: 76562
Постинги: 13
Коментари: 64
Гласове: 200
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол
1. Бо